Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 13 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Pohonný a brzdový systém motorového vozu železnice pro muzeum průmyslových železnic
Gerec, Matúš ; Vaverka, Michal (oponent) ; Škopán, Miroslav (vedoucí práce)
Táto diplomová práca sa zaoberá návrhom pohonného a brzdového systému úzkorozchodného motorového vozňa železnice. Je vypracované riešenie hydrostatického pohonu. Ďalej je navrhnutý hydraulický obvod pojazdu a zvolené všetky komponenty. V práci je taktiež navrhnutý koncept uloženia pohonného systému v ráme motorového vozňa a prevedenie brzdového systému.
Ustálený chod vedení 400 kV
Jurča, Ondřej ; Bok, Jaromír (oponent) ; Blažek, Vladimír (vedoucí práce)
Tato práce pojednává o metodách řešení vedení v napěťových hladinách velmi vysokého napětí a zvlášť vysokého napětí. V první, teoretické části práce, jsou rozebrány různé metody řešení těchto vedení. Jedná se především o přesné řešení, které modelujeme pomocí vedení s rovnoměrně rozloženými parametry a přibližným řešením, jež modelujeme pomocí vedení se soustředěnými parametry. Dále jsou zde probrány zvláštní případy ustáleného chodu vedení a to chod vedení naprázdno, nakrátko a chod vedení s přirozeným výkonem. V závěru teoretické části je uvedena obecná metoda řešení sítí velmi vysokého a zvlášť vysokého napětí a také jsou zde uvedeny některé grafické metody řešení těchto sítí a jejich stručný popis. Ve druhé, praktické části, jsou výše uvedené metody řešení aplikovány na konkrétní vedení s danými parametry a za pomocí nich je provedeno řešení poměrů na začátku vedení v ustáleném chodu a při zvláštních připadech chodu vedení. V závěru práce jsou shrnuty získané výsledky a závěrečné posouzení jednotlivých metod řešení z hlediska přesnosti výpočtu.
Přenosy výkonů lokomotiv
Svoboda, Petr ; Knotek, Jiří (oponent) ; Zubík, Martin (vedoucí práce)
Práce popisuje specifické podmínky pro převodová zařízení v drážním provozu, obsahuje popis, rozdělení a srovnání možností přenosu výkonu ze spalovacího motoru kolejového vozidla na hnaný podvozek.
Ustálený chod vedení 220 kV
Staněk, Pavel ; Ptáček, Michal (oponent) ; Blažek, Vladimír (vedoucí práce)
Tato práce pojednává o metodách řešení vedení v napěťových hladinách velmi vysokého napětí a zvlášť vysokého napětí. V první, teoretické části práce jsou rozebrány různé metody řešení těchto vedení. Jedná se především o přesné řešení, které modelujeme pomocí vedení s rovnoměrně rozloženými parametry a přibližným řešením, jež modelujeme pomocí vedení se soustředěnými parametry. Dále jsou zde probrány zvláštní případy ustáleného chodu vedení a to chod vedení naprázdno, nakrátko a chod vedení s přirozeným výkonem. V závěru teoretické části je uvedena obecná metoda řešení sítí velmi vysokého a zvlášť vysokého napětí a také jsou zde uvedeny některé grafické metody řešení těchto sítí a jejich stručný popis. Ve druhé, praktické části jsou výše uvedené metody řešení aplikovány na konkrétní vedení s danými parametry a za pomocí nich je provedeno řešení poměrů na vedení v ustáleném chodu a při zvláštních případech chodu vedení. V závěru práce jsou shrnuty získané výsledky.
Výpočet ustáleného chodu vybrané části sítě 110 kV E.ON s provedením analýzy poměru toku jalového výkonu
Skoupý, Martin ; Vaculík, Petr (oponent) ; Toman, Petr (vedoucí práce)
Obsahem této bakalářské práce je úvod do problematiky výpočtu ustáleného chodu sítě a optimalizace provozování sítě z hlediska zmenšení činných ztrát na vedení. Dále se práce zabývá analýzou zatížení sítě, rozdělením toku činného a jalového výkonu a důsledky přetoku jalového výkonu z napěťové úrovně VN do úrovně VVN. V následující praktické části se věnujeme návrhu zapojení dané oblasti a výpočtu jeho chodu z hlediska ztrát. Dále se pak věnujeme návrhu opatření pro minimalizaci přetoku jalového výkonu do distribuční soustavy a jeho vlivu na snížení činných ztrát v dané síti. V závěru práce jsou shrnuty získané výsledky a závěrečné posouzení vlivu jalového výkonu na chod sítě.
Možnosti zvyšování tahových vlastností traktoru
Šutera, Pavel
Diplomová práce se zabývá vybranými možnostmi zvýšení efektivity přenosu výkonu od motoru na podložku pro dosažení vyšších tahových vlastností. V teoretické části je nastíněna problematika přenosu točivého momentu, stručný přehled dnes nejčastěji používaných motorů, převodovek, podvozků, pneumatik, pásů a jejich vlivu na tahovou charakteristiku traktoru. Je zde uvedena řada tvrzení, které dokazuje praktická část diplomové práce. V praktické části je provedeno vyhodnocení měření vlivu zatížení hnacích kol na tahové vlastnosti kolového traktoru Case IH Magnum 370CVX, vyhodnocení měření vlivu huštění pneumatik na tahové vlastnosti traktoru John Deere 8320R a vyhodnocení tahových zkoušek pásového traktoru John Deere 8320RT. Traktory John Deere jsou mezi sebou porovnány.
Pohonný a brzdový systém motorového vozu železnice pro muzeum průmyslových železnic
Gerec, Matúš ; Vaverka, Michal (oponent) ; Škopán, Miroslav (vedoucí práce)
Táto diplomová práca sa zaoberá návrhom pohonného a brzdového systému úzkorozchodného motorového vozňa železnice. Je vypracované riešenie hydrostatického pohonu. Ďalej je navrhnutý hydraulický obvod pojazdu a zvolené všetky komponenty. V práci je taktiež navrhnutý koncept uloženia pohonného systému v ráme motorového vozňa a prevedenie brzdového systému.
Faktory ovlivňující ekonomiku traktorových souprav
Katrenčík, Jakub
Traktory jsou využívány při různých pracích, proto výrobci umožňují vybavit traktory motory s výkony od 30 do 450 kW, mechanickými převodovkami nebo hydromechanickými převodovkami a pneumatikami s různými dovolenými tlaky huštění a rozměry. Mnoho typů pneumatik, které jsou dostupné pro zemědělské traktory, klade vyšší nároky na znalost problematiky přenosu výkonu z pneumatiky na podložku. Z výsledků terénního měření plyne, že konstrukční řešení pneumatik ovlivňuje přenos výkonu na podložku, dále je z výsledků měření patrné, že velikost tlaku huštění pneumatik má vliv na prokluz a tahový výkon traktoru. Vhodná volba pneumatik je tedy velmi důležitá pro dosažení optimálního přenosu sil a spotřeby paliva.
Výpočet ustáleného chodu vybrané části sítě 110 kV E.ON s provedením analýzy poměru toku jalového výkonu
Skoupý, Martin ; Vaculík, Petr (oponent) ; Toman, Petr (vedoucí práce)
Obsahem této bakalářské práce je úvod do problematiky výpočtu ustáleného chodu sítě a optimalizace provozování sítě z hlediska zmenšení činných ztrát na vedení. Dále se práce zabývá analýzou zatížení sítě, rozdělením toku činného a jalového výkonu a důsledky přetoku jalového výkonu z napěťové úrovně VN do úrovně VVN. V následující praktické části se věnujeme návrhu zapojení dané oblasti a výpočtu jeho chodu z hlediska ztrát. Dále se pak věnujeme návrhu opatření pro minimalizaci přetoku jalového výkonu do distribuční soustavy a jeho vlivu na snížení činných ztrát v dané síti. V závěru práce jsou shrnuty získané výsledky a závěrečné posouzení vlivu jalového výkonu na chod sítě.
Ustálený chod vedení 220 kV
Staněk, Pavel ; Ptáček, Michal (oponent) ; Blažek, Vladimír (vedoucí práce)
Tato práce pojednává o metodách řešení vedení v napěťových hladinách velmi vysokého napětí a zvlášť vysokého napětí. V první, teoretické části práce jsou rozebrány různé metody řešení těchto vedení. Jedná se především o přesné řešení, které modelujeme pomocí vedení s rovnoměrně rozloženými parametry a přibližným řešením, jež modelujeme pomocí vedení se soustředěnými parametry. Dále jsou zde probrány zvláštní případy ustáleného chodu vedení a to chod vedení naprázdno, nakrátko a chod vedení s přirozeným výkonem. V závěru teoretické části je uvedena obecná metoda řešení sítí velmi vysokého a zvlášť vysokého napětí a také jsou zde uvedeny některé grafické metody řešení těchto sítí a jejich stručný popis. Ve druhé, praktické části jsou výše uvedené metody řešení aplikovány na konkrétní vedení s danými parametry a za pomocí nich je provedeno řešení poměrů na vedení v ustáleném chodu a při zvláštních případech chodu vedení. V závěru práce jsou shrnuty získané výsledky.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 13 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.